Job 22 van 59


Report this listing

Solliciteren



business & talent partner s&s engineering


Functie

Zijn commercieel werk en rekruteren jouw sterktes? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Als Business & Talent Partner Engineering ga jij op zoek naar de ideale kandidaat. De juiste kandidaten komen niet uit de lucht gevallen, dus een groot deel van je tijd zoek je ze zelf actief via verschillende kanalen.

Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces, van prospectie tot intake, van de zoektocht tot de closing van de kandidaat!

Wat wordt concreet van jou verwacht in deze gevarieerde functie?

- Je prospecteert actief in jouw regio

- Je onderhandelt het samenwerkingscontract met jouw (potentiële) klant

- Je bent verantwoordelijk voor de intake van de vacature

- Je stelt een wervende vacaturetekst op en post deze op onze verschillende kanalen

- Je genereert en beheert de instroom van kandidaten en gaat zelf proactief op zoek in onze databases

- Je valideert cv¿s, doet telefonische screenings, legt testen af en houdt diepte-interviews met je kandidaten

- Je stelt je kandidaten voor aan de klant en volgt het verdere proces nauwgezet op tot de ¿closing¿ van je kandidaat.

Kortom, je bent end to end verantwoordelijk voor het recruitment proces.

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/business-talent-partner-ss-engineering_berchem-antwerpen_AFASRSNL-3030/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Randstad Search & Selection is een erkend wervings -en selectiekantoor en maakt deel uit van de Randstad groep. Als partner voor diverse ondernemingen gaan wij op zoek naar de juiste professional. Hierin werken wij met diverse specialisaties zoals Sales & Marketing, IT, Life Sciences, HR en Engineering.

Om het Engineering team in regio Antwerpen/Limburg/Vlaams Brabant te versterken zijn wij op zoek naar een business & talent partner.

Werk jij graag met mensen en heb je een sterke interesse voor Engineering, dan ben jij misschien onze nieuwe business & talent partner ter versterking van ons team.

Jouw profiel

- Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma

- Heb je ervaring als recruiter maar klaar om je commerciële skills verder uit te diepen of je hebt commerciële ervaring en wil je verdiepen in de wereld van HR? Beide zijn mogelijk.

- Het belangrijkste is dat je commercieel stevig in je schoenen staat.

- Je bent gedreven, zelfstandig, resultaatgericht en een doorzetter. Je regelt je werk autonoom en bent verantwoordelijk voor je eigen resultaten.

- Je kan kandidaten en klanten probleemloos in het Nederlands aanspreken. Daarnaast heb je een goede kennis van het Engels.

- De maandag werk je vanuit ons kantoor in Mechelen of Melle. De andere dagen ben je te vinden in een Randstad kantoor of bij klanten uiteraard. Ook 1 of 2 dagen thuiswerk is een optie in die functie.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. we leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 107 €/maand 5. maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 32 dagen vakantie + adv vrij te kiezen in opname 7. laptop + smartphone + data abonnement 8. een bedrijfswagen en tankkaart 9. extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. we leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 107 €/maand

5. maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 32 dagen vakantie + adv vrij te kiezen in opname

7. laptop + smartphone + data abonnement

8. een bedrijfswagen en tankkaart

9. extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht